www.České-Budějovice.cz

Už nemůžeme říci, že jsme to nemohli vědět

St04082020

Last update11:43:24

Back Politka Radnice Magistrát dnes ráno ukradl předzahrádku Fresh Pizzerie u Žáby

Magistrát dnes ráno ukradl předzahrádku Fresh Pizzerie u Žáby

  • PDF

Vážení přátelé,

dnes v 6.00 hodin přijeli na Piaristické náměstí dva úředníci magistrátu města České Budějovice, čtyři strážníci českobudějovické městské policie, jeden notář a několik stěhováků ve třech nákladních automobilech. Tito během hodiny rozřezali, naložili a odvezli předzahrádku Fresh Pizzerie u Žáby.

 

Celou akci řídila vedoucí odboru správy veřejných statků Vladimíra Hrušková (v r. 2004 odsouzena Okresním soudem za padělání úřední listiny a zneužití pravomoci veřejného činitele, zproštěna viny rozsudkem Krajského soudu) a její zástupce Eduard Nejdl.

Vyklizení probíhalo na základě tohoto rozhodnutí rady města České Budějovice za absence exekučního titulu. Statutární město České Budějovice vzalo právo do svých rukou, několik radních tohoto města vládne neomezeně. Podepsáno primátorem Jurajem Thomou.

Zaměstnanec stěhovací služby rozřezává zabezpečení předzahrádky před odcizením.

Neprávem zabavovaný - odcizený majetek sepisuje notář. Jméno neuvedl, k mé otázce, zda má exekuční titul k výkonu zabavení majetku uvedl, že není oprávněný cokoliv komentovat.

Městská policie dokumentuje a hlídá situaci.

Stěhování pokračuje i přes mé upozornění, že zaměstnanci stěhovací firmy nemají oprávnění odnášet ani jinak manipulovat s cizím majektem. Jeden z nich mi tyká a celkem neslušně mi oznamuje, že si jej najalo město.

Mnou přivolaní strážníci Policie ČR neoprávněnému odvezení majetku nezabránili. Tento strážník mi řekl, že magistrát je jejich nadřízený orgán. Policie dle něj nemá žádná rozhodovací práva, naopak, Policie ČR se musí řídit nařízeními vydanými orgány, jež nařízení vydávají. Tedy nařízeními soudu nebo magistrátu. K otázce exekučního titulu mi řekl, že není právník, na mou žádost o ochranu majetku mi řekl, že nemá pravomoc rozhodnout, jestli jde o oprávněnou manipulaci s naším majetkem. Zptal se mě, jestli mám nějaký papír, podle kterého nám radnice nesmí předzahrádku odvézt.

A když pomáhá i úředník magistrátu s lejstrem v ruce, práva zaručená zákony ČR musí stranou.

A tak došlo k neoprávněnému vyklizení předzahrádky za asistence Policie ČR.

Paní Hrušková se usmívá nad dobře vykonanou prací. Usmívala se takřka po celou dobu výkonu, řekl bych s trochou zášti, s trochou pocitu vítězství.

"Ano Zdeňku. Byl to Fofr." V 7.00 Hrušková hlásí splněný úkol. Ještě řekne, že pošle někoho na úklid, ale to už čekat nebude.

Náměstí uklízíme v zájmu zaměstnanosti, rozvoje města, podpory podnikání, podpory cestovního ruchu a obecného blaha. Slova tajemníka magistrátu Řeřábka v reportáži Občanského juda - "Mě vadí předzahrádky obecně." - by se mohly stát příhodným závěrem této reportáže z Českých Budějovic.

 

Váš Ladislav Vrábel

 

 

 

 

Komentářů
škoda
hhajkova 2012-08-01 10:02:33

To je teda velká škoda, ta zahrádka tam bude chybět...!
Fašistán
Formix 2012-08-01 10:05:40

Jestliže Hrušková byla odsouzena Okresním soudem za padělání úřední listiny a zneužití
pravomoci veřejného činitele naprosto nechápu co taková osoba dělá i nadále ve státní
správě. Všude je to ale stejné, jediné co pomůže je několik sviní zastřelit řeznickou
pistolí.
pistolí neee
Mr.Featherweather 2012-08-02 23:35:21

Jen to ne. To by pak zbraně zakázali.
česká demagogie?
Dr. Honza Oliwa 2012-08-01 11:31:23

Pozor na českou demagogii...Nezdá se mi, že by Město ČB takhle náhle ze své vůle a bez
jednání někoho perzekuovalo. Exekuční titul je výkon práva ve smyslu soudních rozhodnutí,
nikoli Radnice. Pozemek na kterém zahrádka stála patřil magistrátu města ČB, který jistě
vyzýval neoprávněného nabyvatele k odstranění záboru. Vzhledem k tomu, že nebylo tak
učiněno, vydal příslušný orgán, tedy rada města nařízení k odstranění záboru obecního
pozemku a věc nechala zlikvidovat na náklady provozovatele. Obecní samospráva nepotřebuje k
tomuto provedení věci nařízení od soudu a ani se nejdná o zabavené věci ve smyslu exekuce,
pokud to není soukromý pozemek majitele podniku. Jedná se o vyklizení prostor. Raději bych si
věci uklidil sám, nežli je nechat jakým koliv způsobem zničit a pak bych zvažoval kroky.
Tohle je pláč nad cizím hrobem, obzvláště nevidím-li nikde povolení o užívání pozemku
města a předzahrádky, či jestli se jedná o vlasní pozemek. Je jedno, jestli je zábor proveden
stavbou, anebo soukromými věcmi. Bude odstraněn na náklady provozovatele a vydán notářem.
Bude to ale hezky drahé. Já myslím, že zde není sdílena celá pravda věci a neprávem je
špiněno Město i MP!! Pokud byla paní odsouzena podmíněně, hledí se na ní jako na
neodsouzenou po výkonu podmínky!!
Petr 2012-08-01 16:33:58

Myslím, že předzahrádka byla povolena, takže nešlo o neoprávněný zábor. Stačí nebýt
líný a zalistovat si na 4.dubna 2012 na tomto blogu. Pokud bylo povolení vypovězeno, musel k
tomu být důvod a taky lhůta k případnému odstranění. Nejsme totiž v Ugandě a je tu cosi
jako zárodek právního státu. K pověsti verbeže, která z radnice pomocí podvodů a pletich
ruinuje toto město a MP není třeba nic dodávat.
Karel 2012-08-01 16:36:29

Zcela souhlasím. Pan pizza si zde zcela nesmyslně stěžuje na situaci, kterou zavinil sám a
vlastním jednáním. Asi by bylo vhodné, aby mu někdo vysvětlil, že to co mu nepatří,
nemůže bez zaplacení užívat. Jeho demagogické upravování všech událostí je již
legendární. Osobně jsem s ním několikrát jednal a musím říci, že dle mého názoru je to
osoba hrající si na podnikatele, která ani není schopná chápat naše zákony. Těším se, až
toto město opustí a vrátí se tam, odkud přišel.
Nikola Synek 2012-08-01 19:41:12

Myslím si že to bylo výstižně napsaný a pan Vrábel dostal o co si říkal. :)
Dr. Oliwa 2012-08-01 21:44:51

Proč já bych si měl v něčem listovat? Pokud tvrdím zlovůli města a MP a cosi o exekuci na
soukromý majetek, tak uveřejním důkazy o nájemní smlouvě a povolení k výstavbě zahrádky
na veřejném prostranství k fotkám úkonu úředníka a MP, aby bylo objektivně a hlavně
subjektivně vidět ihned, kde je pravda a zdali město jedná jinak , nežli bylo sjednáno a co
tomu předcházelo. Tohle je jen účelové a jednostranné.
Ladislav Vrabel 2012-08-02 00:03:27

Milerád zveřejním. Jen mi dejte chvilku, právě jsem se vrátil z 9,5 hodinové kontroly baru na
řece. Celní správa, živnostenský úřad, Povodí Vltavy, Inspekce práce a kontrola od 12,00 do
22,00, kdy jsem řekl, že už nemůžu a odjel v probíhající kontrole.
zdravím
Ctibor Novotný 2012-08-01 11:31:44

Držím Vám palce při boji s úřední zvůlí!!! Doufám, že na ně podáte trestní oznámení.
NEjvíce mě dostal ten hošík z PČR, kterého úkoluje magistrát, to je fakt nazec.
Ladislav Vrabel 2012-08-02 00:04:15

DĚKUJI, mne také.
Evička 2012-08-01 11:51:40

Je mi to líto Láďo, ale nedej se. Fandíme ti.
Ladislav Vrabel 2012-08-02 00:03:47

DĚKUJI.
Prase Řeřábek
vyprážaný rezeň 2012-08-01 11:59:53

Na každou svini se vaří voda.
Ladislav Vrabel 2012-08-02 00:04:47

Už dlouho. Tvůj kamarád také přispěl, koukám :-)
nájemní smlouva?
Bc. Michael Gyepes 2012-08-01 13:14:32

Pane Vrábeli, můžete nám všem ukázat či sdělit, na základě čeho jste využíval prostor,
kde byla zřízena zahrádka?
Ladislav Vrabel 2012-08-02 00:06:48

Ano, ukáži. Předložím celou sestavu dokumentů i odeslaných a magistrátem poslaných zpět
peněz za užívání veřejného prostranství. Jen co koupím novou předzahrádku. bude můj
první další úkol. Máte moje slovo, pane zastupiteli. Děkuji, že se zajímáte :-)
Anonymní 2012-08-01 14:59:19

Souzena byla, ale s opačným výsledkem. Kdyby byla odsouzena, nemůže pracovat na magistrátu,
natožpak na vedoucí pozici. To si pan Vrábel opět upravuje realitu pro své potřeby...
Ladislav Vrabel 2012-08-02 00:07:34

Odsouzena Okresním soudem, Krajský zrušil na základě křivé výpovědi bývalého primáora
Tettera.
Parik 2012-08-01 15:40:44

Obsloužíte mne venku, když si přinesu vlastní stolek?
Ladislav Vrabel 2012-08-02 00:09:40

SAMOZŘEJMĚ :-) ale chvátejte, zítra jedu pro novou zahrádku. Nějací úředničtí
zákonaneznalci a samozákonatvorci nám tu přeci nebudou diktovat, jak žít a pracovat Se svojí
židlí můžete ode dneška přijít kdykoliv.
manipulace
Robert 2012-08-01 16:05:54

Takhle nějak se manipuluje s veřejným míněním...

Předpokládám, že platnou nájemní
smlouvu na pozemek nemáte, takže tím kdo jednoznačně porušil zákony této země jste vy.
Opravdu by mě zajímalo, jak byste se zachoval, kdybych si rozbalil stan u Vás na zahradě a
tačal tam prodávat párky kolemjdoucím. ;-) Možná by to chtělo se zamyslet, než začnete
příště psát takovéto hovadiny...

Mimochodem, také myslím, že zahrádka na toto místo
patří, ale je jednoznačným a nezpochybnitelným právem majitele si se svým majetkem dělat co
určí za vhodné. A je neakceptovatelné užívat cizý vlastnictví bez souhlasu majitele.
Alespoň v demokracii.
Ladislav Vrabel 2012-08-02 00:12:24

Pardon, nájemní smlouva a užívání veřejného prostranství nejdou dohromady. Hovoříte o
úplně rozdílných právních formách.

Na vysvětlení přijde čas.
Marek Petrášek 2012-08-04 10:34:58

Roberte, Vaše paralela je zcela mimo mísu. Zde se jedná o zmrdí zlovůli kasty úřednické,
která si myslí, že veřejný majetek patří jen jí. Z diskuze je zcela patrné, že občané
města Č.B. si předzahrádku přejí. Vám pane Vrábeli patří můj respekt, že stále
setrváváte v boji s touto zmrdí líhní.
Robert 2012-08-07 18:01:26

:-) tomu se pak říká anarchie Marku ...
vlastní sezení
Miloš 2012-08-01 18:04:36

Pojďme demonstrovat svůj nesouhlas formou vlastního doneseného sezení?
Jeden večer vyjádřit
nesouhlas s uzavřením naší (a nejen naší) oblíbené zahrádky.
Ladislav Vrabel 2012-08-02 00:12:43

Ano.
Anonymní 2012-08-01 18:23:22

Dobrý den, a Vám přijde fér, že Vy neoprávněně užíváte cizí majetek a navíc za
účelem vlastního obohacování? Podle novinových článků z té doby nebyla Ing. Hrušková
nikdy odsouzena, ale naopak pravomocně zproštěna. Jak si můžete hrát na jakéhosi arbitra
dění věcí v Českých Budějovicích, když sám projevujete absolutní neúctu k zákonům
této země?
Anonymní 2012-08-01 18:27:14

ssd
Anonymní 2012-08-01 18:37:02

To je dobře že to konečně odklidily.
Martin L. 2012-08-01 18:45:29

No jo. Milión lží a jeden příběh o chudáčkovi, kterému všichni (a povětšinou politici a
úředníci) házejí klacky pod nohy. Doporučuji každému, kdo zde píše komentáře typu
"Láďo, nedej se, fandíme ti!" přečíst si tuto reakci Statutárního Města České
Budějovice, kde je vše s přehledem jasně vysvětleno
http://www.facebook.com/notes/m%C4%9Bsto-%C4%8Desk%C3%A9-bud%C4%9Bjovice/k-vyklizen%C3%AD-prostoru-p
%C5%99edzahr%C3%A1dky-na-piaristick%C3%A9m-n%C3%A1m%C4%9Bst%C3%AD-reakce-na-zav%C3%A1d%C4%9Bj%C3%ADc
%C3%AD-a/385928421474871

I takový sprostý lhář a demagog, jako je pan Vrábel, by měl chtě
nechtě dodržovat zákony a předpisy. Největší ubohost je lhát a podsouvat lidem nepravdivé
informace.
Nelže náhodou městská garnitura?
Aleš 2012-08-02 09:52:49

Počkám si určitě na dokumenty, které předloží p. Vrábel. Zkušenost ze života v ČB
praví, že s pravdou má většinou problém establishment. A Tobě, Martine L., doporučuji dát
si mezitím studenou sprchu.
Rocky 2012-08-02 20:57:34

Sprchu by jsi si měl dát spíš Ty, Aleši. P. Vrábel žádné dokumenty nemá, jen tady mlží a
hází špínu všude kolem sebe!
Notář
Iva Johnová 2012-08-01 18:45:50

Notář se jmenuje Zdeněk Melichar....k ostatnímu není, co dodat...defenestrace???
Ladislav Vrabel 2012-08-02 00:14:07

Paní Johnová, děkuji za podporu. Doufám, že je nás dostatek a že vyhrajeme, jako jste
vyhrála Vy. Skrze sílu lidí.
Ale no tak, Ladislave ...
Tomáš 2012-08-01 19:56:42

To s tou Hruškovou jsi Ladiku docela posral. Takove lži na důvěryhodnosti rozhodne nepřidají.
Anonymní 2012-08-01 20:13:45

Vrábel - je manipulátor a hraje nefér.
užívá neoprávněně městský byt. Vydělává na
předzahrádce, za kterou nehradí. Ničí Vltavu vorama a hraje si na vora mezi zákonem?? Bude
mentorovat o slušnosti???
Ladislav Vrabel 2012-08-02 00:19:07

Za předzahádku jsme zaplatili každou korunu :-) doklady zveřejním do tří dnů.
Nechápu
Tomáš Paulík 2012-08-01 20:31:33

Zde je oficiální reakce radnice, kterou by si měli přečíst zejména Evičky a Ctiborové, aby
si přestali plést zvůli s měřením stejným metrem všem. X zahrádek problém nemá, stejně
jako by ho neměla Pizzerie u Žáby, kdyby se za zahrádku zaplatilo:
http://www.c-budejovice.cz/cz/mesto/na-pravou-miru/stranky/vyklizeni-predzahradky-na-piaristickem-na
mesti.aspx
Jen opravdový trouba věří radnici
Aleš 2012-08-02 09:06:20

Co kdy z naší radnice přišlo dobrého od dob Tettera? Jen z ní utíkají peníze, samá
rozkrádačka, samá pleticha, odírání občanů
Nika 2012-08-01 21:39:00

opravdu neuveritelny.navic nechapu jak nekdo kdo byl souzen muze nadale vykonavat toto povolani.
Ladislav Vrabel 2012-08-02 00:20:47

Může, protže na základě svědectví bývalého primátora Tettera musela soudkyně Karjského
soudu zrušit rozdudek Soudu okresního.
Souzen není to co odsouzen
fooggyy 2012-08-04 18:40:44

To, že někdo na někoho podá trestní oznámení nic neznamená. Rozhodující je závěr soudu.
Kapišto?
Jo jo
Ludek 2012-08-02 10:53:18

Tak dlouho jste se - leckdy dost trapne - snazil vsechno hodit na udajne kmotry z Hluboke, az vas
dostihli Thomovi skutecni kmotri z CB... nebo odkud to pan Kratochvil vlastne je...
Bojujte!
Ondřej 2012-08-02 18:18:09

Pane Vrábel, držím vám palce! Pravda zvítězí! To je hrozné budějcká trojkoalice
předvádí! Sám senátor Dryml dnes řekl, že ČSSD je prolezlá korupcí a Rath není jediný
hejtman, který bude zatčen!
PCR vs mestaci
Kolemjdouci 2012-08-02 18:28:27

Mate trosku zmatek v terminologii. Mestska policie ma strazniky, PCR ma policisty.
A na youtube je
krasne video, jak si jeden ridic skutru pri silnicni kontrole na prazske mestaky zavolal skutecne
policajty..
;)
Petr Vesely 2012-08-03 06:57:10

To je bezne. Take jsem to udelal kdyz mi PM chtela nechat auto. Ono to celkem zchladi jejich pocit
vsemohoucnosti. Zakladem je ale kvalitni dokumentace toho co delaji. Jakile vidim u auta MP hned
zapinam zaznam, nejlepe video.
no to nééé
Dominika 2012-08-02 18:53:37

tak tohle už ale fakt nepoberu... zítra se rozebírají zahrádky na náměstí a pozítří nám
vezmou slunečníky ze soukromých teras? on totiž ne každý má na terase pěkný slunečník,
možná to někomu dost vadí... a to nemluvím o osobní újmě - s kamarádkama mám na zahrádce
u žáby domluvené dostaveníčko...
Vážený pane Vrábele,
Rocky 2012-08-02 20:32:37

přestaňte už konečně lhát! Zahrádka stojí na městském majetku načerno! I CELÁ VAŠE
PIZZERIE JE V NÁJMU NAČERNO!!!! Využíváte prostory jen díky tomu, že jste se odvolal u soudu,
který Vás také vypověděl z nájmu, stejně jako město. ŽÁDNÉ SMLOUVY NEMÁTE, VŠECHNY BYLY
VYPOVĚZENÉ, na využívání zahrádky jste si kladl naprosto nesmyslné podmínky místo toho,
abyste dodržoval pravidla jako ostatní poctiví provozovatelé! STYĎTE SE A BĚŽTE SI LHÁT
NĚKAM JINAM, TADY VÁM NA TO NESKOČÍME!!!
Petr Vesely 2012-08-03 06:55:20

''abyste dodržoval pravidla jako ostatní poctiví provozovatelé!'' - predesílám že nejsem
seznámen s kauzou, jen to co tady vidím spojené s zivotní zkuseností to vse doplněné o vase
zvratky kterymi jste nás tady oblazil, mi dava dohromady jasny obrazek. Take mam zkusenosti z
uredniky magistratu, jednou mne pripravili nepravem o provozovnu a o zkusenosti z jejich městapem
mam kazdou chvili jako ridic.

Jsem ra, ze se najdou jeste lide kteri nejdou na porazku jak ovce za
cinkani zvonu na krku.
Podepisuji v plném rozsahu!
Petr Vesely 2012-08-03 06:51:16

Drzím Vám palce.

jen se zeptám, že máte to vyjárření toho vyplacenyho zepenáče od PCR
nahrané a pořádně zdokumentované. Napiste prosí že ano, byla by to veliká škoda kdyz by
ne...
Pohled nezaujatého člověka
bagr 2012-08-03 07:55:43

Dobrý den pane Vrábele.
Nejsem z Budějovic, neznám ani Vás ani nikoho z magistrátu.
Myslím si
nicméně, že používáním polopravd si silně škodíte. Pokud o někom píšete, že byl
odsouzen a už nedodáte že odvolací soud to shodil (odsouzen tedy nebyl), tak to je typická
polopravda. Jak by se líbilo vám, kdybyste v nějakém sporu s magistrátem vyhrál až odvolání
a pak vám někdo předhazoval okresní soud ve snaze vás pošpinit?
Já za sebe to vnímám tak,
že nemáte pořádné argumenty, tak vypichujete zcela nepodstatné věci z minulosti.
Pokud máte
pravdu a nájem jste platil, doložte to. Pokud jste udělal nějakou maličkost a město se na vás
povozilo, počkejte až udělají nějakou drobnou chybku i oni a vraťte jim to i z úroky.
Ale
snižovat se k takovémuto mlžení není dobré.
Rocky 2012-08-03 10:57:51

To je zajímavé, že se na to ptáte. Pan Vrábel Vám určitě odpoví, jak nájem platil horem
dolem. FAKT ale je, že pan Vrábel poslal PO uplynutí nájemní smlouvy na městské konto
částku, ale toto konto je veřejné a peníze na něj může posílat kdokoliv a kdykoliv. Pan V.
si totiž asi myslel, že když pošle těch zmiňovaných 10 500 jen tak zbůhdarma, tak
automaticky platí, že si může dělat, co chce.
A protože to tady ještě nepadlo, tak všichni
budějovičtí provozovatelé zahrádek (něco přes 30 lidí), kteří využívají městských
pozemků, platí na rok paušální poplatek s datem splatnosti 15. října. Pan Vrábel si vydupal.
že jeho splatnost bude pouze do 9. května. Pak začal hudrovat, že bude využívat pronájmu jen
v rámci týdnů, to se ale městu už nelíbilo, aby si kladl nesmyslné podmínky (každý týden
psát nové a nové smlouvy), když to nikdo jiný nedělá. Proto už mu smlouva nebyla
prodloužena. Ale to je mu jedno a ještě hází špínu na město, kterému už došla trpělivot.
Ladislav Vrabel 2012-08-03 11:40:33

Pominu to, že se jako úředník (tyto informace jsem ještě nezveřejňoval) prezentujete jménem
Rocky. Jednu věc Vám ale připomenu. Nejde o pronájem městských pozemků. Jde o užívání
veřejného prostranství.

Co se týče splatnosti, zase nemáte pravdu. Už od dubna Vás
upozorňuji na to, že postupujete v rozporu s Metodikou MVCR, Zákonem o místních poplatcích,
Zákonem o obcích a Obecně závaznou vyhláškou 2/2010. Já využívám svých práv a svých
práv budou využívat i ostatní provozovatelé předzahrádek (jak říkáte vy s despektemb-
zahrádkáři), jen co soud rozhodne o tom, že jste neměli právo nás perzekuovat.
Rocky 2012-08-04 10:10:16

Hahaha. Zaprvé nevidím důvodd uvádět své jméno ve virtuálním prostoru. A zadruhé, né,
opravdu nejsem městský úředník. Jsem 22letá Budějčanda, které ale není jedno, co se děje
v našem městě. A fakt, že jste informace nezveřejnil Vy, neznamená, že nejsou dostupné. Viz
právě oficiální vyjádření radnice k této kauze.
Podepsal jste smlouvu na dobu neurčitou,
kterou lze vypovědět bez udání důvodu pro obě strany. A teď se divíte, že jste dostal
výpověď po tom, jak se chováte? A místo toho, abyste jako každý slušný člověk stáhnul
ocas mezi nohy a zamyslel se, co je špatně, tak akorát kopete kolem sebe jako rozmazlený fracek
a odvoláváte se u soudu ze zištných důvodů, protože dokud soud nerozhodne o odvolání, z
Piaristického Vás nemohou podle zákona dostat ani heverem.
Dále je fascinující, že žádní
jiní provozovatelé zahrádek kromě Vás nemají problém.
Modlím se, aby Krajský odvolací
soud rozhodl co nejrychleji a z Piaristického konečně zmizela ta Vaše šaráda.
Ladislav Vrabel 2012-08-05 09:35:20

V jednom máte pravdu. Nejsem ten typ, který stáhne ocas mezi nohy, nicméně nesouhlasím s tím,
že stáhnout ocas mezi nohy, když vás šikanuje úředník, je způsob chování slušného
člověka.
Pan Spravedlivý 2012-08-05 12:50:32

Ten Váš ocas už teda už řádně zapáchá Vrábele, lež má jen krátké nohy a spravedlivé
odplaty za svoje nechutné urážky a lži jste se dočkal. Jojo, to je ta sklizeň, jak jste zasel,
tak sklízíte !! Ale tomu Vy s podlým myšlením stejně nikdy neporozumíte.
DPH
Josef Novotný 2012-08-04 01:05:31

Mohl by jste mi pane Vrábel trochu vysvětlit proč má Fresh CZ s.r.o. sídlo v Praze? A zrovna
teprve nedávno (18.5.2012) jste firmu přemístnil do Prahy, do panelového domu, do prostor
dřívější kočárkárny ve které je zřízena kancelář a sídlo současně pro dalších 80
firem? Kolik jste zaplatil na DPH za poslední, druhý kvartál 2012, prosím.
děkuji a jsem s
pozdravem.
Ladislav Vrabel 2012-08-04 03:48:59

To samozřejmě mohu, tedy pokud se Vy představíte mě. Ani já totiž nevím, že místo, kde má
sídlo Fresh CZ s.r.o., je bývalá kočárkárna :-) panelového domu :-))) Já myslel, že sídlo
spol. Fresh CZ s.r.o. je kancelář ve druhém podlaží cihlového domu na Starém městě. Rád s
Vámi povedu komunikaci, na Vaše otázky odpovím, ale až si budu jistý, že vím, kdo jste.
Potom Vám odpovím i tady na stánkách veřejně.
Josef Novotný 2012-08-04 09:47:40

Dobrý den pane Vrábel, jmenuji se Josef Novotný. Tímto jsem se Vám představil. Tak vy jste
myslel, že Praha 10-Hostivař je na Starém městě... To Vás musím zklamat, není. Evidentně
ani nevíte kde máte nyní sídlo a nikdy jste tam nebyl. Ze by jste chystal úhybné manévry, aby
jste se vyhnul všemu co jste si způsobil? Přeci jen jste pouze zmocněnec společnosti s
omezeným ručením.

děkuji za Vaši odpověd.
Ladislav Vrabel 2012-08-04 11:32:02

A kde pane Novotný pracujete, na jaké pozici?
Josef Novotný 2012-08-04 12:07:54

Odpovídáte mi na můj dotaz otázkou. To není moc zdvořilé, mohl bych si myslet, že jsou mé
dotazy pro Vás nepříjemné nebo že se takto vyhýbáte odpovědi, protože něco není v
pořádku. Ctím presunkci neviny a tedy pokud by jste mi mohl odpovědet, odpovím i já Vám Vaše
případné dotazy.
Ladislav Vrabel 2012-08-04 14:30:43

Asi jste mne nepochopil. Pokud budu vědět, s kým komunikuji, odpovím Vám. Jste někdo, kdo
lustruje naší společnost a nechcete říci,kým jste. Jakým právem se mi snažíte namluvit,
že je nezdvořilé neodpovídat anonymovi, který se mě snaží na mem webu dehonestovat svými
spekulacemi?
Josef Novotný 2012-08-04 15:41:03

:-) Komunikujete pane Vrábel s fyzickou osobou jménem Josef Novotný. Co by jste chtěl o mě
vědet? Klidně Vám odpovím, nemám s tím problém. Neodpovědel jste mi na žádný můj dotaz a
evidentně s tím máte problém. Proto všem tady prozradím zdroj těchto informací, který není
nijak tajný. www.ares.cz. To že sídlo Vaší firmy je paneláku se mohou čtenáři přesvědčit
přes google maps. Je to oranžový panelák s myslím 5 vchody. Očekávám Vaše dotazy a
odpovědi na mé otázky. Byl bych nerad, kdybych Vám šlápnul do něčeho bolavého. Nerad bych
Vám tím způsobil problémy.
S pozdravem Novotný
Ladislav Vrabel 2012-08-04 18:33:24

Dobrá tedy. Ještě jednou. Kde pracujete a na jaké pozici?
Josef Novotný 2012-08-05 03:06:14

Dobře pane Vrábel, odpovím Vám i když jste mi zatím na mé otázky neodpovědel s tím, že
poté Vy mě zodpovíte všechny výše uvedené mé dotazy. Jinak s tím nemám problém. Prosím
jasnou odpověd, že tuto úmluvu dodržíte.
Ladislav Vrabel 2012-08-05 09:38:08

Jak už jsem napsal v první odpovědi: "Rád s
Vámi povedu komunikaci, na Vaše otázky
odpovím, ale až si budu jistý, že vím, kdo jste."
Pro jistotu dodam
PAVUK 2012-08-04 12:25:21

Obchodni rejstrik:
Název subjektu: Fresh CZ s.r.o. Identifikační číslo: 280 93 208
Spisová
značka: C 194912 vedená u Městského soudu v Praze Den zápisu: 04.12.2008
Sídlo: Praha -
Hostivař, Chudenická 1059/30, PSČ 102 00
Google Maps:
http://goo.gl/maps/3qJ5R
Anonymní 2012-08-04 15:51:25

:-) ejhle
Pan Spravedlivý 2012-08-05 12:52:50

Pravda vyplouvá napovrch ? :-))))
Rocky 2012-08-04 10:12:45

Pane Novotný, tleskám Vám! :D
Anonymní 2012-08-06 00:42:43

Tak dozvíme se více i pana Novotného to zajímá
Karel 2012-08-06 21:31:10

komentáře blokovány?
Karel 2012-08-06 21:32:01

copak? Proč tu nelze svobodně psát?
Ladislav Vrabel 2012-08-06 22:50:27

A na kterém blogu jste viděl, že byste majiteli mohl nadávat do zlodějů a to ještě
anonymně? Myslíte, že by vám tohle někdo zveřejnil? Já tedy ne. Naučte se chovat, pak vás
nechám publikovat komentáře.
Anonymní 2012-08-08 07:49:33

Kritika ano, ale pozitivní. :-)
Dokumenty
Robert 2012-08-07 18:05:48

Marně jsem se na vašem webu snažil najít slibované dokumenty které by legalizovaly Vaší
předzahrádku. Špatně hledám, nebo jste je nezveřejnil?
Magistrát dnes ráno ukradl předzahrádku Fresh Pizz
sildenafil praha 2014-09-27 03:42:56

sildenafil

http://levitra.shop1.cz/
Magistrát dnes ráno ukradl předzahrádku Fresh Pizz
sildenafil koupit 2014-09-28 06:57:36

sildenafil praha

http://levitra.shop1.cz/
Magistrát dnes ráno ukradl předzahrádku Fresh Pizz
Viagra 2014-09-28 21:49:09

sildenafil cena

http://levitra.shop1.cz/
Magistrát dnes ráno ukradl předzahrádku Fresh Pizz
sildenafil 2014-09-29 01:27:31

sildenafil cena

http://levitra.shop1.cz/
Magistr??t dnes r??no ukradl p?™edzahr??dku Fresh
Fully loaded kodi 2015-04-20 22:39:10

You made a number of fine points there. I did a search on the subject matter and found mainly
persons will agree with your
blog.

http://droidking.co.uk/blog/read_126893/xbmc-kodi-addon-sportsdevil-updated-new-zip-file-20
15.html
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!

3.23 Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."